Beckythebest's Blog


i remember
február 9, 2010, 12:34 du.
Filed under: Uncategorized

Még mielőtt elröppenek úgy gondoltam hogy megírom ezt a bejegyzést.Ha törik ha szakad.Egyszer már megpróbáltam elkezdeni ezt a bejegyzést ilyen sablonos szöveggel ,hogy igen milyen nehéz visszagondolni egy barátságra meg blablabla…naneee ! Ilyet mindenki tud könyörgöm.Miért kellene így kezdenem és miért nem lehetne mondjuk így.:Piszok jók voltak a napok amiket együtt töltöttünk.Amíg suli volt mindig azt vártuk , hogy mikor találkozhatunk és beszélhetjük meg egymás gondjait.De főleg a nyarak.Biciklire pattantunk,összeszedtünk pár embert és irány Léka.Reggeltől zárásig ott sütkéreztünk és vihogtunk.Egymást löködtük a vízbe a többiekkel és minden egyes részletet meg kellett(!) beszélnünk.-Tej jó ég! Nem áll égnek a hajam?Jó rajtam a fürdőruha?Biztos jót vettünk?Jajj most miért nem foglalkozik velem elegeet?(úgyis tudja hogy ki:D )És stb. Miután haza tekertünk úgy néztünk ki mint az élő hullák.Levágtuk a bicikliket és rohantunk be hogy felmérjük hogy mennyire szörnyű a helyzet.Ettünk és megbeszéltük hogy ma már nem megyünk ki a városba.Nincs az az Isten hogy összeszedjük magunkat.De csak fel kellett mennünk a szobájába,kinyitni a tetőtéri ablakot és máris megcsapott az a meleg aszfalt illat.Az a meleg városi szag.Hihetetlen élmény.Én személy szerint ezt imádom a legjobban a nyárban: )Folytatnám.Miután megcsapott a városi szag,egymásra néztünk és tudtuk hogy mire gondol a másik.Igen, muszáj  kimennünk.Ilyenkor a következő szlogen jött. : De mit vegyek fel?Hiszen anya ki mosott minden jó cuccot.Papucsba menjek?Vagy ne?Most a  fehér farmert vegyem fel vagy a kéket?Mígnem sikerült összekészülődni-.- 😀 A nyarak úgy teltek.Szinte minden nap.És ez így volt jó. Mindent meg tudtunk beszélni.Habár elég érdekes személyiségek vagyunk.Tűz és víz.Míg ő szerény , visszafogott, kishitű és önbizalomhiány mentes(utóbbi kettő nem sértés de ezt ő is tudja,habár az utolsó ma már nagy ritkán fordul elő észrevételeim alapján) ,én az ellenkezője vagyok.Igazából mielőtt megismertem volna gyűlöltem.De egy nap alatt,hozzáteszem egy lékai nap alatt úgy megszerettem hogy 2 évig el sem tudtam engedni.Habár barátságunk megszakadása óta( ami 2009 augusztusában történt) nem nagyon beszéltünk.Én azért ha esetleg meg találná ezt a blogot és elolvasná.Közölném vele hogy még most is

Ps.:Tudom hogy rengeteg dolgot kihagytam de akkor itt ülhetnék még pár napig..


Vélemény? so far
Hozzászólás



Hozzászólás