Beckythebest's Blog


Heaven Street Seven
február 2, 2010, 9:22 du.
Filed under: Uncategorized

Savaria Filmszínház.(Szombathely)

2010.02.06  21:00



The Woman
február 2, 2010, 9:00 du.
Filed under: Vesézgetés Becky-vel

A legjobb lenne ha minden lány vagy legalább a legtöbb része ilyen nőkre szeretne hasonlítani.Szerintem  hihetetlen hogy mennyire sugárzik belőle  a magabiztosság és az hogy “igen szeretem magam“.Ez a mai világban nem nagyon létezik.De szóljatok ha tévedek.Egy mai 13-17 éves lánynak legalább is nem ez az a mondat hagyja el legtöbbször a száját a tükör előtt .Helyette:”kövér disznó vagyok,le kéne fogynom ” meg hasonlóak.Én úgy gondolom hogy elég vicces lenne ha én osztanám az észt arról hogy igenis jól néz ki az ember hogyha van rajta felesleg mert az a baj hogy én is ugyanígy állok a tükör előtt és ezek a szavak vagy hasonlóak hagyják el a számat(ezzel azt akarom mondani hogy én se vagyok egy nádszál vékony lány).De elárulom hogy szenvedélyem nézni az ilyesfajta átalakító műsorokat mint például a “szeretem a testem”.És rá kell jönnöm hogy igen ,a férfiakat nem zavarja az hogy  van hurkája vagy vastag a combja az adott nőnek.Legtöbb esetben szexisnek találják.Ha eddig azt gondoltad hogy ebből a testből ami neked van nem lehet semmi szépet kihozni.Hidd el hogy lehet!Egy ing ,magassarkú és kész a bomba csaj!Nem kell hánytatnod magad.Mozogj és adj magadra.Légy büszke hogy nő vagy és ne feledd mindenki megtalálja a párját.Akárhogyan is néz ki! : )